look of today.

när jag ändå är igång och bloggar kan jag ju visa the look of today.
jag har spexat till det rejält och inkluderat en liten pallstege. ballt värre.
t-shirten är joels och jättelortig på ryggen eftersom han spelat fotboll med den. ute.
därför är the look of today lite missvisande.
för egentligen var kläderna bara på för korttagningen.
i verkligheten är jag inte lika spejsigt klädd.
snarare lite boring. ni vet i jeans och tröja ala blått och vitt. lagom finskt.

  
jag laddar upp 3 bilder så att ni riktigt får koll på läget.
håret har jag ingen kommentar för.
det jag dock kan säga är att jag hatar att borsta håret.
och att det kanske var ett tag sen jag gjorde det sist.
det här med hår alltså. ingen kommentar.

förresten vill ni veta nåt kul.
joel kom precis ut från köket.
joel: titta va jag ska äta för nyttigt!
me: vadå?
joel: titta!
och så visar han mig ett STORT glas med chokladpudding i.
och med en massa sprutgrädde på toppen. skitstolt är han.
jag tycker inte om chokladpudding. men vad gör det.
jag har precis ätit upp en påse chips. vilket resulterat i, nu gissar alla ont i magen,
men icke jag är mer rutinerad än så, snarare frätskador i gommen. saltet fräter verkligen.

hipp hopp vidare på nya äventyr.
snart är det hockey. sömnpiller. snark hark.
nu back to indiana jones cutting some bones.
chop chop.
later.

Kommentarer
Your lover: Anna Tordsson alias trogen läsare

look of the day... du har nästan blivit utmanad.. kolla min blogg.. fast du kan vara lugn.. jag har en liten garderob.. men jag kan ju flasha lite jag med... haha...//fd Frisken

2008-05-18 18:22:09
URL: http://anna-sofia.lyrics.se
Your lover: onsdagsbarnet

ja min vän, d är ju rätt uppenbart att du inte gillar friluftsliv iaf. haha. drop dead skitsnygg!!!

ses ses!!!!

2008-05-20 15:12:46

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0