otäckt värre.

tog precis en kisspaus i hetsskrivandet.
det var en jättestor spindel i badrummet. hello ohyra. time to städa maybe.
jag höll på att kissa på mig av bara åsynen men som tur var hade jag redan uträttat det behovet.
snabb som en iller sprang jag ut och tjongade igen dörren.
lyset är tänt och drar en hel massa elektricitet och händerna fick jag tvätta i köket med diskmedel.
nu väntar jag till joel kommer hem och kan sandalisera (som min bror skulle uttryckt det) sönder och samma den lilla rackaren. mina foppatofflor skall minsann inte ha några likdelar på sig.
nu är det drickastopp för min del. annars kommer jag behöva uträtta mina behov hängandes över balkongräcket.
vilket varken jag eller grannarna vill se.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0