valborg, part 2.

det här med valborg verkar aldrig vilja ta slut.
är lagom less på det nu.
so here we go för sista gången för detta år.
hey vi tar det i bilder, as vanligt.

dagen började mad att jag vart försenad några minuter när jag skulle träffa sis.
förseningen berodde på att jag bara var tvungen att lukta lite och fota lite på min favorit hägg.
men vad gjorde det för sis var ännu senare så jag fick stå där som ett fån och vänta medans alla som gick förbi undrade vad det var för en ensam liten själ som inte har några vänner som stod där och spanade.
 väl nere på stan var det tjyvtjockt med människor.
observera gärna de som sitter på taket, tok gör som tok säger.









 sis och jag försökte få oss lite sneak a peak.
vi såg en älg och lite fiskar man annars var det mest skräp.
inte många flottar som håller för trycket i forsränningen.
 spännande värre, dock fick jag inte se någon kapsejsning.








 sen picknickade vi lite i parken.
polisen gick runt och spana för fullt.
men vi lyckade gömma undan vår
pickadoll, nämligen baguetten.
hahah skämt å sido.
det var gott och det var sol och det var fylla
bland gymnasie och universitetseleverna.




sen gick jag hem en sväng för att inspektera
så att de krattat ordentligt och gjort vårfint bland blommorna.
 och det hade dom. har utsett mig själv till att se så att de sköter allt snyggt och prydligt här hemma, de vet bara inte om det än. sker det nåt hemskt kommer jag hänga ut dom här på bloggen iaf. hitintills har de iaf skött sig exemplariskt.









sen bar det av på party hos sis.
 
  de andra åt lax.
jag åt välgrillad korv.

 jag och syrran spexade till tillställningen lite.

sis var på hugget i ny blus. medan jag fixad lite nya korvar. men tro inte att det hindrade mig från att äta upp de välgrillade ovan, de slank ner av bara farten. snabbt ska det gå, snabbt ska det va.


 lagom till disken och innan efterrätten tog jag och joel oss en liten tupplur. det var skönt att bara få slappa för en gångsskull...     

     









                   

Kommentarer
Your lover: Sis

Sicken dag! Fortfarande lite lätt tagen... En sådan fest hela dagen. Så vi var i tagen! Man blev ju stinn om magen. Och i värmen fick man rucka på kragen...

Ehh, jag skyller på en åtta-timmars-föreläsningsdag och uppkommande tenta. Man blir så'n då. Strax efter en hel kanna kaffe och innan man börjat tulla på nikotintuggummina...

2008-05-05 20:44:43
Your lover: red.

sis: jorå så att det...det vart ju fin fint det där synd bara att vi förlora i spelet...

2008-05-06 13:55:31
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0