väldans oväntat.

kommer ni ihåg det här inlägget?
nu kommer sanningen. några dagar för sent...
jag har nu lärt mig att aldrig lova saker i bloggen.
det är sällan man orkar skriva om det man lovat.
pressen blir för stor, känslan blir överväldigande.
tv-tablån gör att schemat blir alltför pressat.
vad var det då som var sådär väldans oväntat.
jo sound of music - sing a long.
interaktiv sing a long. kanonkul. 5 av 5 toastar (rasken).
vi fick en massa saker att vifta och visa upp, sen skulle man sjunga med i alla låtar samt högt och ljudligt kommentera under hela filmen.
ett litet axplock:
när maria gjorde nåt bra skulle man ropa HURRA.
när man såg nazisterna skulle man BUA.
fatta stenkul. tanten bakom var klart den största underhållningen, den bästa kommentaren kom när en nazist står med en pistol riktad mot von Trapp...då hör man henne där bakom  
" den här stan är inte stor nog för oss båda..!"

interaktiv kittet.
 how do you solve the problem
like Maria?

fa a long long way to run.


 
                                             hiss              eller              diss?
flaggan får nog vara på halvstång. dvs halvhissad.
kul men det räcker med en gång. jag tror inte jag går dit på lördag igen iaf.
psst, jag tycker joel ser urläcker ut på första kortet. that's my loverboy showing of.
sen att det ser ut som att jag blivit elekticiferad på hisskortet behöver vi inte bry oss om.
flygigt hår är väldigt oväntat men väldigt inne här i uppsala.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0