Igår.

ja igår då hände det grejer sörrni.

1. jag hade på mig långkalsonger, första gången för den här vintern.

2. jag satt fast i kolmörkret i en tunnel utanför arlanda. japp elfel mellan gävle och södertälje. alla tåg var stilla. lajert.
1,5 h försenad till jobbet men ändå i tid med alla andra som åker kommunalt till jobbet. ibland bara älskar jag sj. och banverket. kärlek.

3. jag kokade soppa på en spik. i princip. eller inte alls. eller jo jag kokade soppa. men inte på en spik utan på paprika, pasta och tomater.

4. jag åt hemmagjord soppa till middag.

5. joel åt fryst köpepizza till middag. why? det undrar jag med.

6. jag kände mig oerhört uppskattad för min soppa. not.


bilden har inget med texten att göra. den bara visar hur ofta jag målar om naglarna.
ok jag erkänner att jag har svarta naglar nu, som hela övriga modesverige. goth.

Kommentarer
Your lover: maken

men jag var ju så vrålhungrig igår

2008-11-20 22:51:03
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0