Nya visioner.

den här bloggen har ju blivt för tråkig.
som jag ser det finns det endast tre alternativ.

1. jag hyr in en assistent som kan skriva alla inlägg samt en fotograf. önskningsvärt om skribenten kan skriva fyndigt och fotografen kan foto apsnygga bilder på mig.

2. jag ger ut mitt lösenord till olika personer, förslagsvis en person i veckan, till mina nära och kära så att de kan skriva en massa roliga och gulliga historier om mig.

3. jag lyfter min feta rumpa från soffan och tar tag i det själv.

och nej om någon tänkte på ett fjärde alternativ, dvs lägga ner skiten, så är det inget för mig.
har jag en gång börjat något ger jag allt och ger aldrig upp. det är bloggen ett levande bevis på.
eller så är det så att jag älskar att vika ut mig i det offentliga rummet.

Kommentarer
Your lover: Anonym

alla kineser använder sin hotmail just nu så jag kan liksom inte maila o berätta att kina är underbalt men mitt arbete fortfarande ett böneämne som vi säger i pingst!

puss dear!!!

2008-11-14 11:50:18
Your lover: nunn

Vad är det här? Var ju nästan ett seriöst skrivet inlägg. Skärpning!

2008-11-14 18:52:18

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0