25 hours; just for me, just for the baby.


imorgon smäller det.
imorgon fyller jag år.
och det i hela 25 timmar*.
det är inte för inte att det känns lite speciellt. eller det och det, JAG.


jaha detta var det bästa kortet pappa hade på mig på datorn. och det är över ett år gammalt.
igår när man kom hem hit till hudik och drog igång pappas laptop hade han elin, sis, som bakgrundsbild.
nu har han bytt till mamma och brother. och det här är det bästa kortet som finns på mig på hela hårdisken.
jag hoppas på fet kompensation med en massa födelsedagspresenter imorgon.


*going to wintertime.

Kommentarer
Your lover: majsan

Du är lyckligt lottad som får fylla år i 25 timmar.

Jag är dock glad att slippa undan med 24 timmar nu

när man börjar bli lastgammal...

2008-10-25 20:24:15

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0