dagens pendlare.

är en medelålders man.
sitter mittimot mig på tåget och skriver på sin dator.
eller skriver och skriver, bankar på sin dator.
använder sina två pekfingrar för att på ett mordiskt vis trycka ner tangenterna till max.
sen har han även den härliga egenskapen att mumla fram allt han skriver.
och när han inte skriver suckar och stönar han som jag vet inte vad.

dagens iakttagelse:
bankande, mumlande, suckande och stönande, det kan vara ganske irriterande för en medresenär. sannerligen så sant det är som det är sagt.


Kommentarer
Your lover: Anna

Hej! Det värker i mitt hjärta när jag tänker på dig och att du tvingas pendla. Håll ut. Det blir inte bättre, men snart är det över!



Jag har fått en lgh! Visst är det härligt..nu börjar det ordna upp sig!



Kram så länge snygging!

2008-10-02 10:53:09
URL: http://anabrd.blogg.se/
Your lover: Maken

vet inte om jag vågar ringa... men det är i alla fall så här , jag kommer inte hem på ett tag. kanske nästa vecka. ja jo nästa vecka borde jag få åka hem.

2008-10-03 20:47:49
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0