SNICK, SNACK.

imorgon är jag ledig. alla på jobbet jobbar halvdag imorgon, då det är helgdagar i helgen.
jobba halvdag låter sådär tycker jag så jag tar en heldag. hemma.
det känns oerhört bra. annars hade jag behövt ta på mig skridskorna imorgon.
det är snorhalt ute om morgnarna. jag har jätteproblem att röra mig i upprätt ställning med skridskor. så pris ske gud att jag kan vara ledig imorgon.
i helgen kommer snön sägs det. det hoppas jag verkligen för första snön ska man minsann inte skämta om. det är real serious stuff. nedräkningen till jul kan därmed börja på riktigt. med jul, läs julklappar.

annars är det skam att jag inte lagt upp bilder från london än. kanske kan ta det imorgon. fast då var planen att ligga i soffan och titta på tv hela dagen. men jag kan nog göra ett undantag för bloggen.

ok, ciao and so long!

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0