dröm.

imorse vaknade jag av ett skrik.
det var jag som skrek i sömnen.
det var helt sjukt, helt plötsligt var det en duva i vårt sovrum. sittandes på gardinstången*.
och sen bara seglade den ner och satte sig på mitt ben. jag kan fortfarande känna klorna vid mitt knä.
jag bara måste sluta drömma fågeldrömmar. det är inte hälsosamt att hålla på så här.
i skrivande stund har jag även tagit upp fötterna på stolen.
genom allt skrivande om fåglar har jag fått för mig att det skulle kunna finnas en massa småfåglar under bordet.
känner mig helt paralyserad nu. och joel är inte hemma.
hjälp.





* vi har inte ens någon gardinstång i sovrummet. vi har inte riktigt hunnit så långt än. vi har ju trots allt bara bott här i lite mer än ett år.

Kommentarer
Your lover: Kristin

Hahaha du är så rolig:-)

Det är sån enkel och träffsäker humor:-)

Kram!!

2008-09-01 18:11:44
URL: http://hockeykristin.blogspot.com
Your lover: Gigant

"Stoppa duvan" liksom. Saknar ju nästan den trudelutten på tv-rutan :/

2008-09-01 19:05:02
Your lover: majsan

Haha, precis sådär är det för mig men med maskarna. Enda gången jag skriker i sömnen är när jag drömmer om maskar. Dock var det ett tag sedan sist som tur var, tror till och med att min maskskräck har blivit lite bättre. Får inte längre panikattack och börjar gråta när jag ser dem.. Fast det är nära. Tror allt att du har smitta mig med fågelskräck. har alltid hatar fåglar men mest pga av att de äter mask och jag är rädd för att en fågel ska ha en mask i näbben och tappa den på mig.. Jaja, måste ju kommunicera med dig här nu när du har börjat jobba.

2008-09-02 13:00:12
Your lover: red.

hahaha kristin du är så rolig.

2008-09-03 11:38:57
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0