Ljuvliga lördag.

vet ni vad det bästa med lördagar är?
något som inte händer alltför ofta här hemma.
äta överblivet godis till frukost.
det är helt fantastiskt gott och en bra start på helgen.
men som sagt det händer inte allför ofta här hemma att man kan få den där kanon starten.
detta eftersom det sällan finns något kvar av godiset ända till lördagen.
hallå hur många spar godis egentligen?!
men idag hände det jag hade 5 godisar kvar sen igår. när jag köpte godis för typ 50 kronor.


april förra året. japp det är ett bra tag tills våren är här igen.
suck. dubbel suck. trippel suck.

sa jag att det snöar ute nu...suck.
det som skulle kunna lätta mitt sinne nu är nog lite godis.
hallå 5 små ynka bitar till frukost är ju mer tortyr än njutning.

Kommentarer
Your lover: Nunn

jag fick också lite överblivet från igår, typ 10 bitar. Trodde dock inte de skulle vara kvar nu när man vakande vid 15-snåret, snacka om lycka :D

2009-02-07 15:20:26

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0