Update.

inför helgen är det väl bäst att jag bloggar lite från förra helgen.
det blir lätt så att man bara lever på helgerna när man jobbar.
eller blir och blir. man har inget liv när man jobbar.
det är skitjobbigt. stor varningsklocka för jobb.


Outfit of helgen.


en ny liten sak. kofta/jacka/tröja. kärt barn har många namn.
jag kallas bl.a. smalin, wifie, burkan, en fin liten skit m.m.
och ibland kallar folk mig för mitt vanliga namn.
men det vill jag inte ge ut här. jag värnar om privatlivet.

nog om privatlivet. låt oss bli materialistiska och prata nya inköp.

new bag. som är ganska stor. vilket gör att man kan få plats med en hel del.
som leder till att man får skitont i axeln efter en tinywiny stund.


en ny fin burk.
joel är överlycklig.
han älskar nya burkar.
för det är så att man aldrig
kan få för många burkar.
ja så är det.
there's no limit. 




nytt dushdraperi.
jag kan fortfarande inte fatta
hur jag lyckades få joel att
godkänna denna vackra
skapelse. men det kunde jag.
antar att det är det som kallas
kvinnlig list.













Kommentarer
Your lover: Gustav

Kan inte förstå att vi faktiskt valt att jobba. Det är verkligen ett riktigt skitgöra. Jag har dock lyckats lura till mig lite rimligare arbetstider, så nuförtiden slutar jag 15 om fredagarna. Det ÄR fantastiskt.

2009-03-20 22:37:55
URL: http://hurricaneek.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0