Dagens outfit.





Ok skorna hade jag kanske inte direkt på mig utomhus. Och inte på jobbet heller.
Men annars så har jag sett ut såhär idag.
Outfiten passar inte direkt mitt humör då jag är topptunnor rasande på sj.
Förseningar hit och förseningar dit. Urspårningar hit och urspårningar dit. Växelfel hit och växelfel dit. Kö in till stationen hit och kö in till statinen dit. Listan kan göras lång. Tyvärr har jag även tappat all empati och blir lika topptunnor rasande om det är stopp i trafiken pga. olycka (aka ngn har dött el. skadat sig). Sj kommer göra alla pendlare till hårdhudade och kallhjärtade individer. Fulla med hat och ilska till det kollektiva.

Annars då, har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Your lover: isabelle

i really like your dress.x

2010-02-05 09:21:47
URL: http://goscavenge.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0