New hair?


Särken är på.


Håret är på. Och jag har inte gråtit, fast man skulle kunna tro det så som jag ser ut. Rödögd och dann. Jag är bara trött trött trött. Som vanligt med andra ord.

WTF?! (ursäkta förkortningen)

Flickebarnet är ju alldeles brunhårig.

Hon ser ju ut som en...

kines!




OBS! Icke planerad mörkerläggning av håret har ägt rum...Tanken var att jag skulle bli svenskt råttfärgad för att ständigt slippa bleka sönder håret och den där irriterande utväxten...Det blev inte råttefärgat hår det blev kolesvartat hår... Detta då det råttefärgade blev grönt. En ganska onaturlig färg. Så nu vet ni.
Kommentarer på det?

Kommentarer
Your lover: Anna

Kommer du ihåg när du var brunett i ca 2 veckor ngn gång för länge länge sedan?



Jag tycker det ser bra ut ju, men frågan är ju om du kan hantera all "smarthet" som kommer när man är brunett? Som blond har man ju privilegiet att skylla att man är "dum blondin" när man inte riktigt hänger med=)



Kram

2010-02-09 11:28:43
URL: http://anabrd.blogg.se/
Your lover: fulanna

du är en ovanligt söt liten kines!

tycker du ser helt bra ut!

torka tårarna och blotta ditt huvud!

2010-02-10 08:44:34

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0