Fortsättningen på besöket i Guldstaden.

Ska vi ta vid där jag slutade kanske.

Efter skidköpet bar det genast iväg ut i skidspåret.
Det var vackert och soligt, precis som det ska vara.



Jag skidade och skidade.



Och jag vann och vann. Vad jag vann är dock oklart.



Jag spottade* även en kändis i Hudik, antingen var det André Myhrer eller Daniel Richardsson. Man kan inte veta så noga men nån av dom är det i bilen bakom iaf. Hudik är rätt kändistätt faktiskt. Guldstaden som det numera kallas.



Sen satte jag på mig min varmaste tröja i barnstorlek (?)



Och Joel lånade pappas mysse.



Så var vi redo för att titta lite på snön.



Och röka lite istapp.



Och pulsa lite i snön.



Och gyma lite.



Och gyma lite hårdare och svårare.



Sen softade vi lite och tittade ut över vattnet.



Och fotade lite. Snow landscape.




Sen blev jag lite kall.



Och Joel kissade på sig så då blev det dags att gå hem och åka tillbaks till Uppsala.


The end.



*Spottade på engelska, alltså inte saliv utan såg.


Kommentarer
Your lover: Anonym

vadå, kissa på sig? det var ju du som kissade på mig!

2010-03-15 21:35:51

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0