Lördag 8 maj 2010.

Hallå hallå jag lever!

 Och jag har lite ont i hjärtat för att jag försakat bloggen.


I alla fulla fall så har detta hänt sen sist. Och just detta hände nog förra söndagen.
Inte ett endaste futtigt kort på ca. en vecka. Jag har verkligen ballat ur. Vi som t.o.m. var och åt etiopisk mat igår.

Ok, i alla fulla fall så satte jag på mig kortkort som vanligt under helgen.



Joel satte på sig läppglans.
Jag skonar er med ett mindre format på bilden.


Syrran har varit här hela veckan!




Joel köpte nya solglasögon!





Joel och sis spanar in bioprogrammet.


Jag spanade in godisutbudet.


Ramlösa med smultron - toppbetyg.
Polkachoklad - köp Fazers Marianne istället, den är mycket bättre. Som jag säger marabouspolka är en dålig piratkopia.



Det var den söndagen det. Resten av veckodagarna har inneburit jobba, äte, sova, jobba, äte, sova osv. osv. osv.

Nu är det helg och vi beger oss till Sthlm för shopping!

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0