Jag klarar mig fint på egen hand.

Jag är hemma själv. Joel som fortfarande har semester åkte till sin moster Maggan igår måndag och har inte synts till sen dess.

Ensam hemma har jag:

1. Använt spisen 0 gånger.
2. Använt ugnen 0 gånger.
3. Använt micron (som förövrigt står undanställd i ett skåp, används aldrig) 0 gånger.
4. Ätit fil 6 gånger.
5. Druckit två burkar coca-cola idag.
6. Ätit upp alla smörgåsar vi hade hemma.
7. Fryst in köttfärsen jag skulle laga mat på så att den inte skulle bli dålig.


Japanmaten är utbytt mot smalins favorit - fil från sju gårdar i uppland.


Kommentarer
Your lover: Anonym

inget kött och ingen el är bra för miljön så fortsätt med det!

2011-08-18 15:29:22

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0